Sista lediga dagen!

Idag ville jag verkligen sova ut, inte ställa någon klocka utan bara vakna när jag vaknade. Inte fan hade jag tänkt sova bort halva dagen! Vaknade klockan 13, vilket betyder att halva sista lediga dagen slösats bort på att sova. DÅLIGT! Resten av dagen ska jag städa :( och kanske sticka iväg och leta upp ett par nya vinterskor. Mina kängor är helt värdelösa och dessutom trasiga.

Gårdagskvällen spenderades hos Mattias och Xandra. VI spelade ölspelet och sjöng lips och gick ut alldeles för hårt alldeles för tidigt. Kvällen slutade därför tidigare än vanligt. Jag och Basse åkte hem vid 01:15 med nattbussen. Jag som hatar busschaufförer och tycker att de alltid gör fel hade tur. Visserligen gjorde den här busschauffören också fel (såklart) men det blev till vår fördel. Hon glömde nog bort att hon körde nattbussen och missade omvägen som den kör vilket gjorde att vi kom hem dubbelt så snabbt.

För övrigt så är vissa människor verkligen idioter. Det är INTE ok att bestämma nåt med någon och sedan totalt skita i det för att nåt annat dyker upp. Blä för dig!!

Så här såg kvällen ut...










Nu är det läge att hjälpa Basse med städningen innan han blir putt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0