Kan alla andra så kan väl jag!!

Blogga alltså.. Var väl typ ett år sedan jag försökte senast.. Man bloggar ett tag, orkar inte uppdatera och så rinner det ut i sanden. Så kommer det antagligen bli igen.

Har hänt en del det senaste året som jag kanske borde bloggat om och nu när det just blivit ett nytt år, ett nytt sekel så är det väl på sin plats att sammanfatta året som gått. 2009 har för det första gått sjukt fort och det har varit ett bra år.

De bästa med 2009:

* Tog min socinomexamen i januari!
* Hade en grym 80-tals födelsedagsfest i maj!
* En underbar vecka på Gotland med Emma i juli/aug!
* En lika underbar kortvecka på Mallis med Emma och syrran i augusti!
* 3 (?) grymma partykryssningar!
* 3 år med världens finaste!
* Min första fasta anställning!
* Har fått en ny morbror, 2 nya mostrar och 5 nya kusiner!
* Nyår i Köpenhamn!
* 5 nya tatueringar!
* Har mellan mars-dec gått ner 32 kilo!!!

Sämsta med 2009:

* Har fortfarande inte blivit miljonär!
* Emma har flyttat till Uppsala!!
* Min morfar som jag aldrig träffat dog!
* Jag fick två raketer och en smällare på mig på nyårsafton, vilket resulterade i en brännskada på handen och
en kal fläck på huvudet!!!!

Känns skönt att pluslistan är längre än minuslistan! Hoppas det samma kommer gälla för 2010. Alltid händer det nått skit men bara det mesta är bra så fixar man det också. Känner dock att det räcker med olyckor som förstör mig snart. Räcker väl med utslagna tänder och en kal fläck. Tur att det mesta går att fixa annars skulle man väl snart se ut som en uteliggare!

Lite bilder från det gågna året......





















Kommentarer
Postat av: Cat

ÄNTLIGEN!!! :D kan jag länka dig i min blogg?

2010-01-05 @ 05:30:21
URL: http://psychosexual.blogg.se/
Postat av: carro själv

Klart du kan!

2010-01-05 @ 13:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0