Jag är sur idag!

Idag är jag på dåligt humör, lite småsur. Dels för att jag lyckats bli förkyld IGEN! Men också för andra saker, för saker som inte är som jag vill att de ska vara och för folk som inte är som de brukar. Well well sånt är livet och jag är väl precis likadan antar jag, det är väl alla. Sen är jag lite småsur på mig själv för att jag slösar bort min sista lediga tid med att sitta hemma och inte göra ett skit.


Jag börjar jobba igen på torsdag, efter 16 dagars ledighet. Har svår jobbångest. Jag trivs så sjukt bra med att vara ledig och jag har insett att jag är gjord för att bränna pengar inte för att tjäna dem!

Hoppas dagen slutar bättre än den börjat... Ska nämligen iväg till Sollentuna och festa till det lite. Hoppas jag :P Då får Xandra göra mig på bra humör igen, and she will!!





         Jag å Xandra :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0