Festen är över, helgen med!

Festen igår bjöd inte på några skandaler men den var lyckad! Tror att födelsedagsbarnen var nöjda också. Jag var iaf nöjd efter att ha moffat typ en meter snittar med potatis, västerbottenost och lite annat gojs i. Medan Emma och Camilla pysslade med maten fick jag blanda till bålen. Jag är ju rätt grym på bål!

Gästerna började droppa in vid 19-tiden, vi var väl runt 10 pers, percis så många som det går att trycka in kring vardagsrumsbordet och chipsskålarna.


Jag å Hanna



Emma och Miki





Emma med nya brillorna!




Festens medelpunkt, vardagsrumsbordet!


Blev inte så mycket bilder, vi hade lite annat för oss. Festen var iaf slut vid 2 tiden och då tvärsomnade jag i sängen!


Den här dagen har jag, Emma, Basse och Miki spenderat på soffan och jag och Emma har passat på att skrämma upp Miki lite inför kryssningen vi åker på i februari. (Emmas fördelsedagspresent från mig och Basse) Miki såg rätt rädd ut när vi berättade om gurkor i näsan, spotthörn på golvet och ostbollar i heltäckningsmattan. Det är lika bra att han lär sig!

Bjuder på en bild från senaste kryssningen som uppvärmning. Sen är det dags att zzzzova. I morgon är det back to work igen. Varför går helgerna alltid så satans fort????





Förresten, minus till Tobbe som inte orkade komma på festen och ett större minus till Snucke som skulle komma men inte dök upp!!

Nighti night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0