eh.. ja jag är smått uttråkad!

Namn: Caroline Josefine Maria Skiöld

Kallas för: Carro

Stjärntecken: Tvilling

Höger eller vänsterhänt: Höger

Piercingar: Ett hål i varje öra och en halv igenväxt i underläppen.

Tatueringar: Ja 12 stycken.

Längd: 1.69

Skostorlek: 40

Hårfärg: Färgat mörkbrunt.

Fräknar: Ja på sommaren

Motto: Folk är idioter :P

Kär? Ja i världens bästa dessutom!

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja när det är vinter i Sverige iaf.

Tycker du att du är attraktiv? Ibland

Dricker du? Ja, vodka redbull helst :)

Röker du? Nej egentligen inte men är det fest så kanske.

Vilket schampo använder du? Just nu Dove.

Vilken parfym använder du? Clean, Black XS

Vad är du rädd för? Fålar, raketer, smällare

Gillar du att tvätta? Öh nej gör nån det?

Gillar du berg- och dalbanor? Ja men det är skräckblandad förtjusning och lite dödsångest!

Senaste…

Filmen du hyrde? Kommer inte ihåg men den senaste jag såg var Jakten på lycka.

Filmen du köpte? Muriels bröllop.

Låten du hörde: Lady in red.

Låten du laddade ner? Vågar inte ladda ner längre.

Personen du ringde: Cattis

Personen som ringde dig? Farmor

TV-program du såg? En dokumentär om pensionärer som bodybuildar :)

Person du tänkte på? Cattis

Favorit…

Låt: Forever young-Alphaville

Sak att göra: Festa!

Sport: Dans

Dryck: Vodka redbull

Kläder: Jeans

Film: Nattbuss 807

Bil: Åker buss!

Serie: Grey´s anatomy

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Ja alldeles för mycket!!

Gråtit över en flicka? Det med!

Ljugit för någon? Ja, men alltid vita lögner...nästan..

Varit i slagsmål? Ja men syrran när man var yngre.

Blivit arresterad? Näää

Träffat någon från internet IRL? Ja, några stycken!

Antal…

Gånger du varit kär? 4, fjärde gången gillt :P

Gånger ditt hjärta brustit? 2

Hjärtan brustet på grund av dig? Inget... Jag e snäll!!

Tjejer du kysst? typ 3-4 tror jag..

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? 3

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Ingen vad jag vet.

Senaste…

Boken du läste? Dagen min dotter blev galen.

Personen du fick e-mail av? En gammal klasskompis.

Personen du fick brev av? Oj, Somaya tror jag.

Personen du fick sms av? Emma

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Julen

Saken du köpte? Fotopapper till skrivaren.

Vad har du gjort idag? Tränat och storhandlat mat.

Brukar du svära mycket? Ja i nästan varje jävla mening ;)

När stiger du upp på morgonen? När jag jobbar blir det kl 06.

Vad har du på dig? Träningskläder

Vad ska du göra ikväll? Vara hemma ensam och städa lite.

Vad är du allergisk mot? Pälsdjur, stenfrukt,pollen.

Var har du ont? I min smällarskada på handen.

Använder du hårspray? Ja dagligen!

Kan du stå på händer? Nej men jag kan hjula!

Håkan Hellström eller The Ark? Håkan!

Salt eller socker? Får väl bli salt då eftersom jag undviker socker. Men helst ÖRTSALT!

Gillar du ketchup? Sådär men till vissa saker måste man ha det!

Är du glad nu? Jag är inte sur eller ledsen iallafall.

Var du glad igår? Ja glad men trött!

Vad dansar du till? Det mesta går att dansa till, men helst schlager!!

Stockholm är… ? Hemskt och underbart på samma gång!

Göteborg är… ? En stad i Sverige, varken mer eller mindre...

Kan du sjunga? Nej men jag gör det ändå.

Spaghetti eller makaroner? Fullkornsmakaroner!

Land du vill besöka? USA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0